העמותה הישראלית להתפתחות הילד ושיקומו




הצטרפו אלינו!

        

 

דף הבית >> ארכיון כנסים >> כנס DSM5 >> מצגות מכנס DSM5 >> סקירת השינויים בהגדרת לקות הלמידה ב- DSM5

סקירת השינויים בהגדרת לקות הלמידה ב- DSM5

 
פרופ' מיכל אל-יגון, ראש המגמה לחינוך מיוחד, התוכנית לתואר שני בלקויות למידה, ביה"ס לחינוך מיוחד, אוניברסיטת תל אביב
 
שכיחות לקות הלמידה בקרב ילדים ומתבגרים במדינות השונות מוערכת בין 5%-15% ושכיחות הלקות בקרב מבוגרים מוערכת ב – 4%, מכלל האוכלוסייה (DSM-5, American Psychiatric Association, 2013). 
 
הרצאה זו אשר תעסוק בילדים ומתבגרים עם לקות למידה, תתמקד בסקירת השינויים שחלו בהגדרת הלקות ב - DSM-5. כך לדוגמא,  נעסוק בשינוי מארבע תתי-קטגוריות לקטגוריה כללית SLD, שינוי ההתייחסות לפער שבין רמת-האינטליגנציה וההישגים והוספת ההתייחסות לדרגות החומרה. בהרצאה ידונו בהרחבה שינויים אלו וכן ההשלכות הצפויות
 
 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...



מוקסו מבדק ADHD