העמותה הישראלית להתפתחות הילד ושיקומו




הצטרפו אלינו!

        

 

דף הבית >> פוסטרים לכנס העמותה 21-22/11/2012



פוסטרים

 
1. מתאם של תבניות תנועה ספונטאניות ותנועות יניקה בהערכת התפתחות מערכת 
    העצבים של ילודים
    חגית פרידמן, אריה רסקין, אירית שוריס, אינה חזן, נתנאלה אשטמקר, לזלי וולף, דוד בדר, 
    לילה ספדי, רונית אנדלבט, ליזה רובין, יוסף ניג'ם, קרולין קופטי, אילנה שרתוק-אזולאי, 
    מינה הדרס-אלגרה
      
2. השימוש בנוירופידבק לטיפול בילדים בספקטרום האוטיסטי
    דוד וילנסקי
 
3. השפעת השתתפות בקבוצת בישול טיפולי על ילדים עם נכויות נוירו –מוסקולריות
    THE INFLUENCE OF PARTICIPATING IN A COOKING THERAPY GROUP ON    
    NEURO-MUSCULAR CHALLENGED CHILDREN   
    סליה קוזקוב, יפעת אלקסלסי, הגר שלומות-פירסט        
 
4. התפתחות מוטורית בתינוקות עם GASTROESOPHAGEAL REFLUX
    ר. אולמן, א. פתאל ולבסקי, ש. רייף, ל. אולמר, ל. זוק
 
5. חשיפה מוקדמת של חומרי הדברה בסוג קלורופיירפוס גורמת ללקות למידה מתמשכת 
    אצל זנים שונים של עכברים  
    שרית אוריאל, דורי עמיר, אורה קופמן
   
6. איחור התפתחותי כהסתמנות ראשונית למחלת MYOTONIC DYSTROPHY – MD – 1
    רמי קאופמן   
    
7. ביסוס מהימנות ותוקף שאלון ה-CHECK לאיתור ילדים עם איחור התפתחותי
    עירית עזרא זנדני, צופיה דויטש קסטל, שרה רוזנבלום
 
8. השתלת קוצב מוחי עמוק לטיפול בדיסטוניה בילדים עם שיתוק מוחין - סקירת ספרות
    הלה בן-פזי
 
9. הצורך באבחון מוקדם של כלל הילדים במשפחות עם לקויות נוירו-התנהגותיות
    מינה גורביץ
 
10. דיאלוג בין רופא לקלינאית תקשורת על התייחסות לתינוקות עם חשד לבעיית תקשורת
      היש מקום לבירור בשנה הראשונה לחיים?
      רותם חלילי, יורם זנדהאוז
 
11. ההתערבות הרב-מקצועית במטופל עם קשיים התפתחותיים – הילד כמרכז הטיפול     
      – הארות לטיפול בעקבות ראיונות עם בנות עם תסמונת רט
      טליה בכרך – הירש, שירה ליברמן, מאיר לוטן
 
12. פיתוח ובניית מדדים פסיכומטריים לשאלון ה.ב.י.ת.ה שאלון הורים לבחינת יעילות    
      תוכנית התערבות ביתית, לתינוקות עם שיתוק מוחין מסוג המיפלגיה
      רוני הורוויץ, שולה פרוש
 
13. הטיפול בילד הסומטי – החיוניות של הטיפול הרגשי לצד הטיפול הפיזי 
      פולה סילברשטיין-מלמד 
 
14. הכרות ראשונה עם השיטה לסיווג תפקודי תקשורת עבור ילדים עם שיתוק מוחין
      ורדית קינדלר, רותי ישי, רוני שנקר  
 
15. תינוק עם עצירת התפתחות, אי שקט ותנועתיות-יתר – התייצגות לא שכיחה של 
      תסמונת וויליאמס
      גרי דיאמונד, איילת הלוי, רוני כהן, הדסה גולדברג-שטרן
 
16. טיפול פיזיותרפי בילדים המאובחנים על הרצף האוטיסטי
      יעל הראל
 
17. שלמות החומר הלבן במסלולים עצביים כמנבא של התפתחות נוירולוגית מוקדמת בפגים
      מאיה וינשטיין, רונלה מרום, עירית ברגר, דפנה בן בעש"ט, ורדה גרוס צור, ליאת בן-סירה, 
      ויקי מאיירס, מורן ארצי, שמרית אוליאל, יעל לייטנר, רוני גבע
 
18. דיווח על לקות התפתחותית קשה במכון להתפתחות הילד: מה הורים רוצים? 
      קרן זמיר, אשרת טליאס, יעל פלדמן, יעל קרני ויזל, שרון בן מנחם, רונית מחמלי קיעביץ
 
19. הקשר בין תיאוריית המיינד (TOM) לבין עיבוד מידע חברתי אצל ילדים עם הפרעה   
      ברצף האוטיסטי (ASD) מסוג אספרגר והפרעה התפתחותית נרחבת לא-מאובחנת 
      (PDD-NOS)   
      יאסמין ח'טיב, יאיר זיו, רותי טרקל דאבר
 
20. טיפולים בסביבה הטבעית
      חן ירדנאי
 
21. ישום ניתוח התנהגות/גישת ABA להעלאת מוטיבציה לדרישות מוטוריות בקרב  
      ילדים בספקטרום האוטיסטי וילדי CP
      אפרת שביט
 
22. דגימה והערכה ממוחשבת של התפתחות מערכת העצבים לפי תבניות תנועה ספונטניות 
     של  תינוקות
      חגית פרידמן
 
23. טיפולים מותאמים לדיסלקסיות פריפראליות שונות: דיסלקסית מיקום אותיות,  
      דיסלקצייה קשבית ודיסלקסית נגלקט
      נעמה פרידמן
 
24. "אימא, תראי לי איך מדברים" – הדרכת הורים לילדים המאחרים ברכישת שפה ודיבור,
      לשימוש בכלי תקשורת תומכת
      ידידה לוין  
 
25. תיק רפואי ממוחשב במכון להתפתחות הילד ככלי להתערבות רב מקצועית
 
      יעל דשא, אפרת הראל-נוב, דורית אלדר, אינגריד כרמי, אורלי נייגר, טל שתקני, לירז ימיני, 
      אביבה מימוני בלוך
 
26. "מיהו הילד?" הדרכת הורים בשילוב מפגשים עם הילד
       שירה שוורץ-נעמן
 
27. השוואה בין רמת הביצוע של משחק מחשב וירטואלי בשתי קבוצות גיל של ילדים עם
      התפתחות טיפוסית 
      מיכל אלבוים-גביזון, בתיה אנגל-יגר, תמר וייס, יוכבד לויפר
 
28. חוגי העשרה כאמצעי להרחבת הזדמנויות שיקומיות
      מירי רצון
 
29. הגישה ההתפתחותית הרב תחומית בהפרעות האכילה בגיל הינקות
      נירה פלדמן, הילה חכלילי כהן, נעמי פייגין, איילה בוטוש, אסנת מרגלית, רחל מרמור, 
      רון שאול, צופיה קסטל דויטש
 
30. THE CHILDREN'S HAND-USE EXPERIENCE QUESTIONNAIRE (CHEQ):
      
HEBREW AND ARABIC TRANSLATION AND PRELIMINARY RESULTS    
      מרילין כהן, ג'ולי כרם
 
31. PRESERVATION OF FUNCTION OBSERVED IN ORTHOGRAPHIC
     
PROCESSING OF THE CONGENITALLY BLIND FOLLOWING SSD
      TRAINING 
       Nadine Sigalov, Ornella Dakwar-Kawar, Amir Amedi
 
32. הערכת מעורבות ושביעות רצון של ההורים מטיפול בריפוי בעיסוק
       סבטה רבינוביץ', נורית ליאור
 
33. פעילות מוטורית בקבוצה כאמצעי למידה והקניית כישורים רגשיים וחברתיים
       אורלי נייגר, רויטל ביטון, יעל שטרן הלוי, שושנה קבוט
 
34.  SENSORY HYPOSENSITIVITY IS ASSOCIATED WITH MORE SEVERE 
       
CLINICAL PRESENTATION IN AUTISM SPECTRUM DISORDER 
       דיצה ענתבי צחור, אסתר בן יצחק
 
35. תכנית רב מערכתית לאבחון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז
       טליה כהן, זיוה שפירא
 
36. CONGENITAL MUSCULAR TORTICOLLIS
       מרינה אודנסקי, אהרון גליל  
 
37. כולם עושים אינטגרציה?! "האתגר באינטגרציה רבת רמות בבניית מודל טיפולי 
      באוטיזם בתוך גני תקשורת של משרד החינוך" 
      נעה גינוסר
 
38. הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה בקרב מבוגרים
      מאיר הרטמן
 
39. חשיבות ההערכה המשפחתית כחלק מתהליך האבחון של ילדים עם חשד להפרעה
      ראשונית בתקשורת והשלכות להתערבות 
      טלי ארדמן
 
40.  EARLY INTENSIVE BEHAVIORAL INTERVENTION FOR CHILDREN WITH 
       GLOBAL DEVELOPMENTAL DELAY - A PILOT STUDY COMBINING     
       TRADITIONAL & SINGLE SUBJECT RESEARCH METHODOLOGY
       Mitchell Schertz, Michael Ben Zvi, Ronit Roth
 
41. ERB'S PALSY
      טליה איפרגן, אהרון גליל
 
42. פיתוח מודל הערכה והתערבות הממוקד בפעילות והשתתפות של מתבגרים עם קשיים 
      נוירו התפתחותיים
      יעל פוגל, נעמי יוסמן, שרה רוזנבלום
 
43. הערכת מאפיינים פסיכולוגיים של ילדים עם הפרעה על רצף האוטיזם ושל משפחותיהם: 
      רציונל לבניית כלי ההערכה, מטרות ושימוש 
       יניב דולב אדלשטיין, מוטי ג'יני
 
44. "בעיניים אחרות": התפקוד החזותי כמרכיב ברכישת בקרת יציבה  
       מלכה שמיר
 
45. הכנה וליווי חברתי לכיתה א'
       שירי ואייל רזנס
 
46. WHEN THE WORST IS HAPPENING: TREATMENT WITH CHILDREN WHO
      
LOST BOTH OF THEIR PARENTS DURING A CAR ACCIDENT         
       A Granat, M Vardi 
 
47. תוצאות טיפול קוגניטיבי בבעיות זיכרון אצל ילדים: מטה אנליזה
       יעל שפר, רוני גבע
 
48. CLIMBING WALL AS A THERAPEUTIC TOOL FOR CHILDREN SUFFERING
      
FROM MENTAL DISORDERS         
      Nurit Hellinger, Sara Spitzer         
        
Bookmark and Share


באנר קונצרטה